به گزارش پارس به نقل از روابط عمومی سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، دانیال نمازی، یکی از کارگردانان جوانی است که با نمایش «برداشتی آزاد از کلفت ها» در بخش نسل نوی جشنواره امسال حضور دارد. او با اشاره به این که این اثر براساس نمایشنامه «کلفت ها»ی ژان ژنه شکل گرفته است، گفت: زمانی که برای نخستین بار این متن را می خوانید، احساس می کنید آدم هایی را مورد توجه قرار داده که گویی هویتشان را از دست داده اند و دنبال خودشان در افراد دیگر می گردند. اما هرچه بیشتر در این متن عمیق می شوید، می بینید این گونه نیست.

این کارگردان جوان درباره اهمیت بخش نسل نوی جشنواره تئاتر فجر هم یادآور شد: این بخش امکان مناسبی برای افرادی است که می خواهند وارد حیطه حرفه ای تئاتر شوند. تنها مساله ای که با آن روبه رو بودیم، گرفتن پلاتو برای تمرین بود. زیرا اولویت دریافت پلاتوهای بزرگ با گروه های نمایش بخش تازه های تئاتر بود. با توجه به گروه 25 نفره اجرایی مان، این موضوع مشکلاتی را برای ما به وجود آورد.

بیتا عزیزاقلی، وحید موسوی، مسعود جهانبخش، طاها محمدی، محمد عمادی، فرناز دارویی و محمود شیری بازیگران این نمایش اند. سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از اول تا دوازدهم بهمن به دبیری اردشیر صالح پور برگزار می شود