به گزارش پارس ، ضرغام صادقی در گفت وگو با ایسنا، گفت: این کمیسیون روز گذشته بعد از انتخاب اعضای هیات رئیسه خود٬ اعضای تحقیق وتفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: از بین متقاضیان حضور در هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، ۱۵ نفر از نمایندگان مجلس برای عضویت در آن انتخاب شدند.

این عضو کمیسیون اجتماعی ٬ از انتخاب خود به عنوان یکی از اعضای هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران خبر داد وگفت: امیر خجسته٬ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی٬ مهدی امیرآبادی فراهانی٬ حسین طلا٬ عبدالرضا مصری٬ شهروز افخمی٬ فاطمه آلیا٬ عباس قائدرحمت٬ عباس صلاحی٬ حسین گروسی٬ بهرام بیرانوند٬ حلیمه عالی٬ بهروز نعمتی و سالار مرادی٬ به عنوان اعضای هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شدند.

وی٬ با بیان اینکه اعضای انتخاب شده برای تحقیق وتفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران شامل درخواست کنندگان و متقضیان بودند٬ افزود: تعداد اعضای هیات باید ۱۱،۱۳ یا ۱۵ نفر باشند که می توانند از ترکیب درخواست کنندگان تحقیق و تفحص و متقاضیان آن انتخاب شوند.

صادقی خاطر نشان کرد: قرار است احکام اعضای این هیات از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی صادر شود و بعد از آن نشستی از سوی اعضای هیات تحقیق و تفحص برگزار و در نهایت هیات رئیسه از بین اعضا انتخاب شود.