به گزارش پارس به نقل از فارس، « جمال خضری» در اظهاراتی مطبوعاتی تاکید کرد که هدف از تعرضات مکرر شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد مبارک الاقصی که به امری مرسوم و روزمره تبدیل شده، کاستن از حجم واکنش ها به این اقدامات و تحمیل واقعیت های مطلوب دشمن صهیونیستی در این مسجد مبارک است و این سیاست همیشگی صهیونیست ها در شیوه برخورد با شرایط است.

خضری تشریح کرد که تعرضات و ورودهای مکرر صهیونیست ها به مسجد الاقصی بی حرمتی صریح به این مکان مقدس به شمار می رود و اقدامی خطرناک در راستای یهودی سازی آن و دیگر مقدسات اسلامی فلسطین خواهد بود.

وی همچنین از ثبات و پایداری ساکنان قدس اشغالی و حضور گسترده نمازگزاران و طلاب علوم دینی در مسجد مبارک الاقصی به منظور دفاع از آن در مقابل حملات و جنایت های صهیونیست های تندرو تقدیر و تشکر کرد و خواستار حمایت همه جانبه از آنها در راستای دفاع از مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین اشاره کرد که دشمن صهیونیستی علاوه بر تعرضات روزمره خود به مسجد الاقصی و ادامه حفاری ها در زیر این مسجد و تخریب منازل ساکنان قدس به بهانه های مختلف، در پی پیشبرد هدف اساسی خود یعنی کوچاندن ساکنان قدس از شهر و دیار خود است.

جمال خضری خاطر نشان کرد که اقدامات و جنایت های دشمن صهیونیستی علیه قدس و مقدسات اسلامی این شهر در حالی انجام می گیرد که ملت فلسطین گرفتار شکاف داخلی هستند که شدیدا آینده و سرزمین آن ها را تهدید می کند.