به گزارش خبرنگار سیاسی پارس ، مناظره سیاسی امروز یک نکته مهم داشت و آن" ائتلاف بی ائتلاف" به عبارت دیگر اعضای ائتلاف ۲+۱ یکدیگر را چنان نقد کردند که حتی رقبای اصلاح طلب نیز نتوانستند به این خوبی آنها را نقد کنند.

این یک زنگ هشدار برای اصولگرایان است، یادمان هست که در سال ۸۴ اصلاح طلبان به هیمن دلیل نتوانستند در برابر شهردار تهران دوام بیاورند و بزرگ آنها یعنی آیت الله هاشمی در برابر شهردار تازه به میدان آمده اصولگرا شکست خورد.

امروز این خطر در برابر چشم اصولگرایان است چرا که آنها به نقد یکدیگر برخواسته اند و اصلاح طلبان در این شرایط باید جشن به پا کنند. همین که نیازی نیست آنها به نقد اصولگرایان برخیزند و خود اصولگرایان یکدیگر را از میدان خارج می کنند، به خودی خود بردی برای آنها به شمار می رود.

در این بین وظیفه بزرگان اصولگرایی مانند آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی بسیار حساس است و باید هر چه سریعتر نسبت به این مساله واکنش نشان دهند، باید وحدت بین اصولگرایان توسط این بزرگان برقرار شود در غیر این صورت باید بنشینند و ببینند که رقبای اصلاح طلب بار دیگر قدرت اجرایی کشور را در دست خواهند گرفت.

باید توجه داشت که تنها یک هفته به برگزاری انتخابات باقی مانده و با توجه به میزان اختلافات موجود بین چهره هایی مانند ولایتی، قالیباف و جلیلی شانس ائتلاف بر سر یک گزینه بسیار اندک است و لزوم دخالت بزرگان از هر زمان دیگری بیشتر است.