به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، هاشمی نخل ابراهیمی، ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در شهرستان بشاگرد که با حضور رییس مجلس و نمایندگان استان در مجلس و همچنین استاندار و سایر روسای دستگاه های اجرایی در فرمانداری بشاگرد برگزار شد، گفت: باید تلاش کنیم تا به بهترین شکل ممکن به این مردم محروم و آسیب دیده کمک شود.

وی با تاکید براینکه افزایش زیربنای مسکن ها باید در دستور کار بنیاد مسکن قرار بگیرد، ادامه داد: مردم بشاگرد دارای تعداد فرزندان زیادی هستند و زیربنای ۶۸ متری و ۷۰متری جوابگوی آنان نیست.

نماینده بشاگرد تصریح کرد: افزایش سرویس های بهداشتی در مناطق زلزله زده نیز باید در دستور کار مسئولان باشد.

هاشمی نخل ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروز مردم زلزله زده بشاگرد تنها امیدشان به خدا و بعد به ما مسئولان است و ما نیز باید برای ساختن این منطقه تلاش کنیم.

وی با اشاره به برخی نیازهای کنونی مردم مناطق زلزله زده، اظهار کرد: تسطیح راه ها و بحث آب آشامیدنی و همچنین تسطیح زمین باید مورد توجه باشد.

این عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با بیان اینکه مردم بشاگرد مردمی ولایتمدار و مومن هستند، گفت: مردم این شهرستان با وجود اینکه خانه هایشان خراب شده اما می خواهند که ساخت مسجد و حسینیه در اولویت باشد.

وی در انتها نیز با تشکر از همه کسانی که دراین چند مدت برای همکاری و رفع مشکلات مردم تلاش کرده اند و همچنین با تشکر از لاریجانی برای پذیرفتن دعوت سفر به بشاگرد، اظهار کرد: برق، آب و امکانات سردکننده از نیازهایی که درحال حاضر بیشتر در این مناطق احساس می شود.