به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، سردار نعمان غلامی پیش از ظهر امروز در همایش مجمع عالی بسیج شهرستان هیرمند اظهار داشت: مردم ما همیشه در تبعیت از ولایت و ایفای مسئولیت های شرعی و دینی خود در قبال مطالبات رهبری به بهترین وجه ممکن عمل کرده اند و کارنامه درخشانی دارند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ما به فضل الهی تا امروز توانسته است از گردنه های بسیار دشواری که در پیش رو داشته به مدد پیوند ناگسستنی ملت و رهبری عبور کند.

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال به سال « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اشاره و بیان کرد: حماسه ای که حضرت آقا فرمودند لازم است در یک حرکت جهادوار و پرشور و در یک وضعیت نابرابر که دشمن از ظرفیت مادی فراوانی برخوردار است، تحقق یابد درست همانند دفاع مقدس است که کشور ما در آن جنگ نابرابر یکه و تنها بود و توانست حماسه ای جاودان خلق کند.

غلامی اضافه کرد: ما در جنگ تحمیلی در وضعیت متعادلی نبودیم و در تحریم کامل بسر می بردیم و هیچ کشوری به ما تجهیزات نمی فروخت.

وی خاطرنشان کرد: این حماسه ای که مقام معظم رهبری امروز از ما خواسته است، نشان دهنده این است که ما در زمان کنونی درگیر جنگ بسیار سنگین و نابرابری با دشمنان هستیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه در این نظام، حاکمیت و ملتش با هم پیوند خورده اند و یکی هستند بیان داشت: این از ویژگی هایی است که هیچ نظامی بجز نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.

غلامی ادامه داد: امروز دشمن آمده است تا بتواند نظام اسلامی که همه دنیا به آن چشم دوخته و از آن درس می گیرند از پای درآورد.

وی اذعان داشت: امروز ما با دشمن در جنگ تمام عیار فرهنگی، اجتماعی و معنوی قرار داریم، امروز همین حماسه حضور مردم در انتخابات که به مدد خداوند خلق خواهد شد تأثیر آن در عقب راندن تهدید از کشور و منطقه بسیار مؤثرخواهد بود.

حضور در انتخابات موجب نومیدی دشمنان خواهد شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند نیز در ادامه این همایش گفت: با توجه به نامگذاری امسال به « حماسه سیاسی» از سوی رهبر معظم انقلاب، باید توجه داشت که دشمن سال ها تلاش دارد تا بین دین و سیاست جدایی بیندازد و در این راه از همه روش ها و حیله ها استفاده کرده است ولی به لطف خداوند و بصیرت عمومی در این راه همواره ناکام مانده است.

عیسی نکویی با بیان اینکه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی یک هدیه الهی است افزود: در این برهه حساس که دشمنان از هر راهی برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات استفاده می کنند و هدفشان این است تا مردم در این عرصه حضور حداقلی داشته باشند، متولیان امر باید با آمادگی لازم بستر را برای حضور حداکثری، پرشور و با نشاط مردم در حماسه بزرگ سیاسی فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی ما در مقابل یک جبهه نظامی بودیم و رزمندگان ما با جان و مال خود مقاومت کردند و امروز عرصه دیگری از حماسه سازی در مقابل ما قرار دارد که باید ما نیز به این وظیفه خود عمل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند با اشاره به نقش راهبردی ایران در منطقه و جهان متذکر شد: چشم جهانیان به انتخابات ایران اسلامی است و ما در این شرایط وظیفه داریم، انتخابات پیش رو را پرشور و با خلق حماسه برگزار کنیم.