به گزارش پارس نیوز، 

حمید بنائی عضو کمیسیون عمران ، از حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

نماینده مردم گناباد تصریح کرد: این نشست با محوریت بررسی حوزه راه، مسکن و مطالبات مردم برگزار شد، نمایندگان در این جلسه ضمن قدردانی انتقادات خود را نسبت به حوزه‌های انتخابیه بیان کردند.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: در نشست روز یکشنبه این کمیسیون که مسئولان متولی سفرهای نوروزی گزارشی را ارائه کردند مشخص شد که با وجود 14 درصد افزایش حجم سفرها 9 درصد هم تلفات جاده‌ای بیشتر شده است.

بنائی ادامه داد: البته بر اساس گزارشات وضعیت جاده‌ها بسیار بهتر شده اما در این نشست قرار شد ظرف دو ماه آینده کارگروهی مشترک میان کمیسیون عمران و وزارت راه آسیب شناسی کرده تا مشخص شود که چرا تلفات جاده‌ای افزایش پیدا می‌کند تا در نتیجه بتوان در سفرهای نوروزی سال 98 مشکل کمتری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: آخوندی در این نشست گزارشهای خوبی را در حوزه مسکن، ریلی، اعتباراتی و شهری ارائه کرد و نمایندگان هم درباره پروژه‌های نیمه تمام حوزه‌های انتخابیه خود صحبت‌هایی را مطرح کردند.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه حدود 71 هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد گفت: 60 هزار پروژه نیمه تمام استانی و مابقی ملی هستند که باید با مدیریت درست این مشکل حل شود.