حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز با اشاره به جایگاه ارزشمند پیشکسوتان و بازنشستگان در توسعه فرهنگی جامعه اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه برای بازنشستگان قانون متناسب‌سازی حقوق با شاغلین را مصوب کردیم.

وی به شایعات در فضای مجازی مبنی بر مخالفت شورای نگهبان با یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان اشاره کرد و گفت: اتفاقا یکی از کمیسیون‌هایی که شورای نگهبان هیچ ایرادی به آن نگرفت، ماده 30 قانون برنامه ششم بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام از برنامه ششم ایراداتی به این مصوبه گرفت که آن هم با حضور در جلسات کارشناسی و تبیین ضرورت موضوع برطرف شد.

وی به بازنگری و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری و ارائه آن توسط دولت به مجلس اشاره کرد و گفت: برای تصویب این قانون حداکثر تلاش و پیگیری را خواهم داشت.

حاجی‌بابایی افزود: تناسب حقوقی بین کارکنان و پیشکسوتان یکی از اولویت‌های دولت و مجلس است که باید هرچه سریعتر اجرایی شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه همدان در کشور گفت: باید تمام تلاش خود را برای توسعه این‌کلانشهر و حل مشکلاتی که مردم از آنها رنج می‌برند، به کار بریم تا بتوانیم امنیت روانی خوبی را برای آنها ایجاد کنیم که استفاده از تجارب پیشکسوتان باید در توسعه فرهنگی واقتصادی همدان مد نظر مسؤولان قرار گیرد.