در واکنش به اظهارات رئیس جمهور در مناظره روز جمعه مبنی بر اینکه برجام سبب شد تا کمپرسورهای پارس جنوبی وارد کشور شود، گفت: پس فازهای قبلی چطور کار می کردند؟ در فازهای قبلی بهترین پمپ‌ها و کمپرسورهای نفتی، با تکیه به توان داخلی ساخته و استفاده شد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: ما در داخل کشور متخصصان زیادی در امر نفت، گاز و آب داریم که مایحتاج داخلی کشور را تامین می‌کنند، کمپرسورهای فازهای قبلی هم با تکیه بر دانش همین متخصصان ساخته شد.
 
قاضی پور با بیان اینکه دولت به جای اینکه مانند فازهای قبلی با تکیه به توان داخلی اقدام به تولید کمپرسور کند، دست به واردات آن زد،  اظهار داشت: آیا وقت آن نرسیده که رئیس‌جمهور از تولیدات داخلی کشور تقدیر و تشکر کند و به جای اینکه امیدش به مذاکرات باشد به داخل باشد.
 
قاضی‌پور با تاکید بر اینکه سخنان روحانی با وضعیت کشور همخوانی ندارد، اظهار داشت: ما در ایران اسلامی کمپرسور و پمپ تولید می‌کنیم و اگر اینها پیش خرید کنند و سفارش بدهند، متخصصان ما به همان اندازه که نیاز است، می‌توانند تولید کنند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: خرید خارجی پورسانت، مسافرت خارجی و حق ماموریت دارد و هزینه‌هایی را بر دوش دولت می‌گذارد. 
 
قاضی‌پور اظهار داشت: این دولت عشق واردات دارد در حالی که حمایت از تولید ملی باید در اولویت برنامه ها باشد. 
 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی که ما می توانیم کمپرسور را در داخل تولید کنیم اما از خارج وارد می کنیم، خیانتی به ملت و کشور است.