سید شهاب الدین موسوی، مسئول کمیته اطلاع رسانی جبهه مردمی استکبارستیزی استان همدان از برگزاری دومین همایش مرگ بر آمریکا در روز ۲۳ مرداد ماه در باغ موزه دفاع مقدس شهر همدان خبر داد و بیان داشت: این برنامه با عنوان «همه علیه استکبار» در روز مقاومت اسلامی و شب میلاد امام رضا(ع) برگزار می شود که این جبهه برای هر کدام از این مناسبت ها برنامه های ویژه ای در نظر گرفته است.

 

وی افزود: در این همایش عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام پیرامون موضوع استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سخنرانی می کند.

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی جبهه مردمی استکبارستیزی استان همدان تصریح کرد: این جبهه مردمی سال گذشته پس از برگزاری اولین همایش مرگ بر آمریکا که مورد استقبال ۱۰ هزار نفری مردم مومن و ولایتدار استان همدان قرار گرفت، تشکیل شد.

 

موسوی با بیان اینکه این همایش همزمان با نماز مغرب و عشاء با امامت آیت الله محمدی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: حفظ و تداوم روحیه استکبار ستیزی مطابق اسلام، بیانات حضرت امام، رهبر معظم انقلاب در راستای منافع و عزت ملی کشور می باشد.

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی جبهه مردمی استکبارستیزی استان همدان افزود: استکبار جهانی نشان داده در عین تغییر چهره و تاکتیک ها، همواره خصومت های خود با مردم ایران را با روش های گوناگون ادامه داده است لذا حفظ و تدام روحیه استکبار ستیزی و دفاع از مستضعفان از اهداف این جبهه می باشد.

 

موسوی در خصوص حواشی پیش آمده پس از برگزاری اولین همایش مرگ بر آمریکا که در سال گذشته پیش آمده بود، گفت: متاسفانه سال گذشته برخی از مسئولین استانی، به اشتباه با برگزاری چنین برنامه هایی به بهانه عدم همخوانی با سیاست خارجی دولت مخالفت می کردند که پیش بینی می شود با توجه به بدعهدی و کارشکنی های مکرر آمریکا در یکسال گذشته و پس از توافق برجام دیگر شاهد اتخاذ مواضع منفی نسبت به این همایش نخواهیم بود. ادامه دادن نگاه خوشبینانه به آمریکا ساده لوحی است.

 

وی گفت: حذف شعار مرگ بر آمریکا و تلاش برای کاهش روحیه استکبارستیزی مردم از سیاست های غلطی است که متاسفانه از طرف برخی سیاسیون دنبال شده و همواره مخالفت و عدم همراهی مردمی بوسیله حضور در راهپیمایی ها و برنامه های ضداستکباری همچون همایش مرگ بر آمریکا روبه رو شده است.

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی جبهه مردمی استکبارستیزی استان همدان با دعوت از اقشار مختلف مردم همدان برای شرکت در این همایش گفت: حضور پرشور مردم می‌تواند برگ زرین دیگری در دفتر استکبارستیزی مردم همدان را رقم بزند.