احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه 25 اسفند در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور با یادآوری اینکه وی پیش از انتخاب شدن وعده داده بود در عرض صد روز مشکلات اقتصادی را حل کند، گفت: در حال حاضر هزار روز از آن تاریخ می‌گذرد و همه ظرفیت‌های هسته‌ای را از بین برده‌اید. دانشمندان جوان هسته‌ای را بی‌سامان کرده‌اید و توقع اینکه مردم سرپناه یا کاری داشته باشند توقع زیادی نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر شما - رئیس‌جمهور - و وزرای شما می‌گویند ما تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم و هزار ال سی باز کرده‌ایم؛ چه شده است که مردم چیزی را در این باره احساس نکرده‌اند؟

مقیمی گفت: چرا از ظرفیت‌های داخل غافل شده‌اید؟ چرا امکانات نمی‌دهید که صنعت داخل فعال شود؟

وی با اشاره به تعطیلی بیش از 50 درصد صنایع کشور اظهار داشت: نگاه به بیرون خلاف اقتصاد مقاومتی است و مشکل را حل نمی‌کند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه با همه فراز و فرودها و معایبی که مسکن مهر داشت بالاخره برای مردم مردم محروم امید ایجاد کرده بود و سرپناه شده بود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: شما معایب مسکن مهر را برطرف کنید و آن را تمام کرده و تحویل دهید.

وی با تأکید بر اینکه در همان ابتدا که به برجام نقد وارد می‌شد این شرایط قابل پیش‌بینی بود، بیان داشت: ما یک مجموعه وعده‌ها و امتیازات نقد داده ایم که بلافاصله پس از توافق اجرایی شد. فردو و سانتریفیوژ‌های نطنز را جمع کردیم. قلب راکتور اراک را درآوردیم و جلوی تحقیقات را گرفته‌ایم و به جای آن وعده‌های نسیه دریافت کرده‌ایم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه تحریم‌ها روی کاغذ لغو شده است، گفت: ای کاش تعهدات ما هم روی کاغذ انجام می‌شد و فردو را روی کاغذ جمع می‌کردیم و ای کاش قلب راکتور اراک را هم روی کاغذ درمی‌آوردیم.