به گزارش پارس به نقل از فارس، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا این لحظه 99 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان در رقابت انتخاباتی حضور دارند و 48 نفر نیز تاکنون انصراف داده‌اند.

وی بیان داشت: حضور فعال داوطلبان در رقابت‌های انتخاباتی را شاهد هستیم و انتظار داریم مردم حضور پرشوری در انتخابات هفتم اسفندماه داشته باشند و کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

استاندار کرمان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت همه افراد در انتخابات حتی افرادی که با نظام زاویه دارند، ابراز داشت: فکر می‌کنم، فردا نیز مردم استان کرمان مانند بقیه انتخابات با شور پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: تا این لحظه 99 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان در رقابت انتخاباتی حضور دارند و 48 نفر نیز تاکنون انصراف داده‌اند.

وی با اشاره به آمادگی سراسر استان کرمان برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه جاری از مردم دیار کریمان برای حضور گسترده در انتخابات دعوت به عمل آورد و تاکید کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای موجب منزلت نظام جمهوری اسلامی در جهان می‌شود.