به گزارش پارس، تریبون مستضعفین، سایت انصاف‌نیوز یادداشتی اختصاصی از عطاالله مهاجرانی در حمایت از فرجی دانا منتشر کرد.

ensaf

عطا‌الله مهاجرانی عضو اتاق فکر لندن که در فتنه آمریکایی صهیونیستی به عنوان بازوی فکری جنبش سبز علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کرد در این یادداشت  اظهار امیدواری کرد که علی لاریجانی یکی از نمایندگانی باشد که از وزیر دفاع می‌کند.

وزیر ارشاد دولت اصلاحات با سیاسی خواندن این استیضاح توصیه‌های کاربردی در جهت دفاع وزیر در مجلس نموده است در قسمتی از این یادداشت آمده است:

وزیر در یک کلام بایست آنچه مصلحت ملت و دانشگاه و دانشگاهیان می داند، مطرح کند. زمانی برای مجامله و پرده پوشی نیست. متن مذاکرات استیضاح، متنی تاریخی و سندی ماندگار خواهد شد. پس از سال ها که غبار سیاست و هیاهوی ناشی از آن فرو نشست؛ خوانندگان و پژوهشگران، در یک کلام آیندگان ارزش و اعتبار ادعا های استیضاح کنندگان و از سوی دیگر درجه دقت و درستی و سنجیدگی سخنان استیضاح شونده را محک خواهند زد. در این صورت می تواند استیضاح حتا اگر به نتیجه عدم رای اعتماد به وزیر  هم بینجامد؛ استیضاحی پیروز باشد. پیروزی در منطق و استدلال و مراعات و مراقبت از منافع ملت. آیندگان سخنان استیضاح کنندگان را هم خواهند خواند و آنان و دودمان آنان تا هیچگاه نمی توانند از چنان سند تاریخی بگریزند. شاید دهه ها بعد، نتیجه و یا ندیده همان نمایندگان محترم صورت مذاکرات را بخوانند و با خود بگویند عجب پدر بزرگ و یا جدی داشته اند و متاسف شوند. یکی از دوستان تعریف می کرد، می گفت یکی از بستگان آقای حسینی نماینده تهران – که در استیضاح اینجانب فعال بود – ، هر وقت او را می بیند می گوید: احوال شما اقای حسینی اخلاق!

انصاف نیوز در هفته‌ گذشته با انتشار چند نامه و توصیه‌نامه جنگ افشاگری را در دفاع از فرجی‌دانا آغاز کرد.

در حالی سایت افراطی حامی روحانی یادداشت این فعال فتنه را در تیتر یک خود منتشر کرده است که یکی از موارد استیضاح وزیر علوم تحقیقات و فناوری تبدیل این وزارتخانه به باشگاه احزاب و بهره‌گیری از چهره‌های افراطی سیاسی در معاونت‌های وزارت‌خانه و ریاست دانشگاه‌ها می‌باشد. امری که مانع نشاط علمی در فضای دانشگاهی کشور گردیده است.

مهاجرانی پس از انتخابات ۸۸ در کنار چهره‌هایی نظیر نظیر اکبر گنجی، محسن کدیور، عبدالعلی بازرگان و عبدالکریم سروش، اتاق فکر جنبش سبز موسوم به اتاق فکر لندن را برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی تشکیل داد. از وی به عنوان یکی از گردانندگان سایت ضد انقلاب جرس نیز یاد می‌شود.