به گزارش پارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) ، متن کامل نامه مهندس « حمید چیت چیان» به شرح زیر است:


محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

سلام علیکم

خدای متعال را شکرگزاریم که روزهای آغازین « سال اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی» را با دیدار شورانگیز صنعت گران برق با مقتدای شان در سنگر کار و جهاد رقم زد.
حضور پربرکت معظم له در روز کارگر در جمع تعدادی از تلاش گران صنعت برق و در یکی از شرکت های موفق این صنعت، نور پُرفروغی در قلوب همه کارکنان خدوم صنعت آب و برق کشور روشن ساخت.

همان گونه که فرمودید: « اوج گیری اقتصاد و فرهنگ کشور، نیازمند تکیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی است» و اضافه کردید: « اگر این هدف تحقق یابد، هیچ کس جسارت تحقیر این ملت را به خود راه نخواهد داد» .
فرزندان شما در این عرصه به حضرت عالی اطمینان خاطر می دهند که بیش از گذشته با کوششی مضاعف عزت ایران اسلامی را با مجاهدت در سنگر کار و تلاش پاس خواهند داشت.

ای رهبر بزرگوار؛ تأکیدتان بر « خودباوری، اعتماد به نفس و اعتماد به کمک های الهی» را سرلوحه خویش قرار داده فرموده تان که فرمودید: « توکل به پروردگار و درخواست کمک از او، یقیناً عنایت و یاری الهی را حتی از راه هایی که در محاسبات قابل پیش بینی نیست، جلب می کند… » باورمندانه از درگاه حضرت حق مسئلت می نماییم.

این قدردانی، تجدید بیعت مجددی است که سربازان شما در عرصه صنعت آب و برق با مولا و مقتدای خود بسته اند و غیرتمندانه بدان متعهدند.
در خاتمه از عنایتی که برای شرفیابی جمع کارکنان خدوم و زحمتکش این مجموعه فرمودید، سپاس های خود را به همراه دعای خالصانه برای سلامتی وجودتان تا ظهور امام عصر (عج) ، تقدیم می نماییم