به گزارش پارس، به نقل از فارس، محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار، به تشریح جزئیات دیدار اعضای حزب اسلامی کار با اکبر هاشمی رفسنجانی پرداخت و اظهار داشت: اعضای دفتر سیاسی، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار و چند تن از اعضای شورای مرکزی حزب صبح امروز ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

وی افزود: حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار در ابتدای این دیدار گزارشی را  درباره وضعیت اقتصادی کشور تشریح و راهکاری برون رفت از تورم و رکود فعلی پیشنهاد دادند.

سخنگوی حزب اسلامی کار تصریح کرد: در این دیدار درباره مسائل کشور، تشکل های سیاسی، احزاب و فعالیت آنها صحبت شد و حضار در مورد قانون احزاب، طرح و لوایح در این خصوص و جرم سیاسی مطالبی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: دهمین دوره انتخابات مجلس از دیگر مباحثی بود که در دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح و بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات آتی تأکید شد.

وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی در این دیدار انتقاداتی به اجرای فاز اول یارانه ها داشت و معتقد بود که روش صورت گرفته در فاز اول یارانه ها اشتباه بوده است و حال در مسیری قرار گرفته ایم که اگر هدفمندی متوقف شود مخاطراتی به دنبال دارد و اگر به همان شیوه فاز اول ادامه پیدا کند دارای مخاطراتی خواهد بود.

نیشابوری گفت: آیت الله هاشمی در مورد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نگرانی هایی داشتند اما از حزب اسلامی کار خواست که در انتخابات سال آینده پرشور و فعال ظاهر شود.