به گزارش پارس به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه دیدار با اعضای کمیته امداد که در ستاد مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد، گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از مباحث امنیتی است که وزارت کشور با تحلیلی که از وضعیت کنونی کشور داشته است در زمینه امنیتی مشکلی نخواهیم داشت و نهایت مشارکت مردم را در اجرای این برنامه خواهیم داشت.

وی با اشاره به تشکیل ستاد نظارت بر اجرای هدفمندی یارانه ها در وزارت کشور گفت: با ایجاد هماهنگی و ایجاد این ستاد، امیدواریم مرحله هدفمندی یارانه ها را پشت سر بگذاریم و منابع را به سمت تولید هدایت کرده و گامی را برای تأمین امنیت قضایی و سلامت مردم برداریم.

رحمانی فضلی گفت: اجرای این برنامه در نهایت منجر به این خواهد شد که در حوزه تولید، حمایت خوبی را داشته باشیم و بخش صنعتی و کشاورزی نیز از آن بهره مند خواهند شد.

وزیر کشور گفت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها باعث صرفه جویی در شرایط مصرف فرآورده ها خواهد شد و کمک به کاهش مصرف در سطح جامعه می کند در نتیجه به طور کلی وضعیت محیط زیست و سلامت بهبود خواهد یافت.

وی ادامه داد: متاسفانه این مجموعه اهداف قبلاً اجرا نشد و در تولید و سلامت بهره آن را ندیده ایم.

وزیر کشور گفت: از محل درآمد این فرآورده ها ضمن حمایت از طبقات پایین جامعه، سلامت را برای همه اقشار جامعه تأمین خواهیم کرد و از تولید نیز حمایت خواهد شد.