اصغر مهرآبادی ظهر امروز در برنامه روی خط خبر در خصوص آخرین جزئیات مسکن مهر از تغییر قیمت تا زمان بندی تحویل گفت: در سال های گذشته شاهد تغییر قیمت مصالح ساختمانی و افزایش قیمت مسکن بوده ایم، در این شرایط قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران پاسخگو اتمام پروژه ها نبوده است.

وی افزود: در دولت گذشته 2 دستورالعمل و در دولت یازدهم 1 دستورالعمل برای افزایش قیمت ابلاغ شد تا جوابگوی افزایش قیمت ها و اتمام پروژه ها باشد.

مهرآبادی تصریح کرد: دستورالعمل سوم توسط تیمی از کارشناسان خبره برای سطح کشور تعیین و ابلاغ شد و پس از آن با وجود پیشنهاد برای افزایش قیمت با هیچگونه افزایشی موافقت نشده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به موارد بیان شده به هیچ عنوان افزایش قیمتی در شهرجدید پردیس نخواهیم داشت. گفتنی است این شرایط برای خانه هایی که دارای پارکینگ و یا متراژ بزرگتر در مقایسه با مسکن های دیگر هستند متفاوت است.
وی خاطرنشان کرد: در فاز8 مسکن مهر شهر پردیس متراژ خانه در مقایسه با مناطق دیگر بزرگتر است و با مشاعات آن تا 150 متر نیز می رسد که طبیعی است هر چقدر مساحت خونه بزرگتر باشد قیمت نهایی نیز افزایش می یابد.