به گزارش پارس بنا به اخبار رسیده به خبرنگار "دی نیوز"مدیر عامل یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی کشور در اقدامی غیر متعارف ، طبقه فوقانی یکی از شرکت  های لیزینگ تحت پوشش آن مجموعه را تبدیل به دفتری خصوصی جهت انجام فعالیت های اقتصادی خود و سایر شرکاء نموده است.
این درحالی است که بنظر می رسد فعالیت های اقتصادی خارج از عرف مسئولیتی یک مدیر عامل شرکت خودروسازی، بسیار زمان بر بوده و هر مدیرعاملی می بایست تمام پتانسیل و انرژی خود را معطوف به اجرای وظایف محوله و تحقق استراتژی و برنامه های تدوین شده آن شرکت بنماید، لذا ایجاد دفتر خصوصی برای - فعالیت های اقتصادی مدیر عامل یک شرکت خودرو سازی بزرگ - قابل تامل می باشد.
 باتوجه به مطالب گفته شده در بالا در اذهان افکارعمومی این سوال مطرح می گردد که آیا مدیر عامل یک شرکت بزرگ خودروسازی زمانی برای پیگیری امور خصوصی اقتصادی خود دارد ؟
آیا احتمال دارد که ایشان در این دفتر خصوصی امور محوله و مربوط به شرکت خودروسازی را در جهت انتفاع و منفعت شرکت خصوصی خود طراحی می نماید؟
و آیا اصولا" ایجاد چنین دفاتری برای مدیران عامل شرکت های خودروساز امری عادی تلقی می گردد؟
 همچنین وضعیت نامناسب در تولید،کیفیت محصول و نوآوری محصولات جدید علیرغم بهبود شرایط کسب وکار و رفع تحریم ها در این شرکت خودروسازی در مقایسه با مدت قبلی نشان دهنده حضور کم رنگ وضعف مدیریتی بدلیل علاقه مندی جهت فعالیت های خارج از تعاریف مسئولیتی می تواند باشد.
در همین راستا برخی اطلاعات حاکی از آن است که در هنگام حضور آن مدیر عامل شرکت خودروسازی در این دفتر خصوصی ،کلیه کارکنان شرکت لیزینگ ملزم به ترک محل خدمت خود شده و اصولا" در هنگام حضور ایشان نبایستی هیچیک از کارکنان در آن محل حضور داشته باشند!!!
همچنین حضور فعال و گاه و بیگاه مدیر دفتر حوزه مدیرعامل همان شرکت خودروسازی در این دفتر خصوصی شائبه فعالیت اقتصادی غیر متعارف و غیر معمول را قوت می بخشد