به گزارش پارس به نقل از آفتاب، محمد جمشیدی که این روزها در سوگ پدر خود نشسته، پس از مشکلات مالی سرخپوشان و کمک شهردار تهران به آبی پوشان اظهار داشت: خبری که ظرف دو روز گذشته شنیدیم این بود که شهرداری تهران اسپانسری باشگاه استقلال را پذیرفته است که ما هم از این بابت خوشحالیم، بالاخره قرار است به یک تیم تهرانی کمک شود.

وی افزود: بالاخره نظر آقای قالیباف بر روی ورزش همیشه مثبت بوده اما این کار در آستانه دربی به نظرم خیلی خوشایند نیست که شهرداری فقط به آبی پوشان قصد کمک دارد.

جمشیدی ادامه داد: ما معتقدیم اگر قرار است کمکی شود باید به تیم های تهرانی انجام شود و هیچ فرقی نباید بین استقلال و پرسپولیس بگذارند، بالاخره ما ۳۰ میلیون هوادار به عنوان تیم مردمی در تهران و سراسر ایران داریم و معتقدم باید این تیم ها را به یک چشم نگاه کرد. من معترض نیستم که چرا به استقلالی ها کمک کردند ولی اگر قرار بود کمکی شود آن هم نزدیک به دربی ۷۸، باید پرسپولیس را هم ببینند تا برای این تیم و هوادارانش شبهه ای ایجاد نشود.

عضو هیئت مدیره قرمزپوشان تأکید کرد: به نظر من همان اندازه ای که استقلال در تهران حق دارد، پرسپولیس هم حق دارد چون ما هواداران زیادی داریم، من امروز حتی در این خصوص با اعضای هیئت مدیره صحبت کردم و همه به دنبال این بودیم که اگر دسترسی به قالیباف دارید این موضوع را به اطلاع ایشان برسانید. ما معتقدیم شاید قالیباف در جریان این موضوع نیست و یا درخواستی از طرف باشگاه پرسپولیس دست ایشان نرسیده است.

ما معتقدیم قالیباف برای یک تیم خاص کاری را انجام نمی دهد و خواسته ما این است که اگر شهرداری حرکتی قرار است برای تیمی تهرانی انجام دهد این حرکت برای محبوب ترین تیم تهرانی هم انجام شود چون ما هم تیم پایتخت هستیم و مانند آبی ها طرفداران زیادی داریم پس اگر قرار است کمکی از طرف شهرداری انجام شود ما توقع داریم که شهردار تهران پرسپولیس را هم نادیده نگیرد و به خواسته هواداران ما آن هم نزدیک به دربی ۷۸ جواب مثبت دهد تا دلخوری برای هواداران ما پیش نیاید.