به گزارش سراج24؛ توماج صالحی خواننده پرحاشیه، این روزها در خصوص اتفاقات پس از دستگیری اش اظهاراتی جنجالی و در واقع غیر واقعی را بیان کرده که مایه بسی تعجب و حیرت است. 

اولین دروغ این فرد در خصوص دستگاه های امنیتی کشور است که هرگز قابل باور نیست چراکه فلسفه وجودی دستگاه های امنیتی و نظارتی در جمهوری اسلامی حفاظت و صیانت از مر قانون به صورت تمام و کمال است و از آنجایی که در قوانین ما شکنجه و ضرب و جرح متهمان با هر جرمی و اتهامی جایز نبوده و نیست، لذا رعایت خطوط قرمز قانونی و عدم خروج از مقررات و قوانین در دستور کار و تاکید مراجع امنیتی جمهوری اسلامی است.

اینکه یک فرد با انگشتان شکسته و دندان های خرد شده به این راحتی و شیوایی سخن گفته و انگشتان دستش را بدون کمترین انحراف به وضوح تکان می دهد جای سئوال است ضمن اینکه دقت در سخنان او در مدت زمان پخش ویدئو نشان می دهد تناقضات زیادی در ادعاهای او وجود دارد. 

البته ارتکاب هر جرمی به ویژه جرائم امنیتی مستوجب برخورد قانونی است اما مرتکبان و مجرمان بهرحال بایستی مجازات عمل مجرمانه خود را بکشند، حال اگر کسی برای فرار از جرم ارتکابی بخواهد با داستان سرائی و توسل به دروغ و ادعاهای خیالی جنجال ایجاد کند، قطعا در مجازات او تأثیری نخواهد داشت. 

بخشی از تناقضات مذکور را در حرفهای صالحی ببینید:

۱. تناقض: 

 سال پیش انگشت هام شکست... الان جوش خورده.... عکس و فیلم سال پیش

 بحث شکنجه هم تناقض اول و آخر فیلم داره

میگه کاری نکردم فقط دفاع کردم این قسمت با بخش های دعوت به زدن و کشتن دیگران بیاد

۲. تمسخر

اینکه ۹ ساعت حرف زده.... فیلم طنز نیماشعبان نژاد کنار این ۹ ساعت عالیه

اینکه فردی بالا تا پایین گچ گرفته نمایش داده بشه و اینکه اگه دندون و دست و پایش شکسته نباید اینطوری باشه

میگه ۸۰ درصد افراد داخل دستگاه مثل ما مردم هستند ... پس چرا دیگه دغدغه دارین...