به گزارش سراج24؛ جعفر قنادباشی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار سراج24 در خصوص مسئله آرمیتا گراوند، اظهار داشت: سیاست غرب فعلا مبتنی بر تحریک و جریحه دار کردن احساسات قشر وسیعی از جامعه است که هر بار دست به دامن یک رخداد عادی در جامعه می شود. 

وی افزود: در حال حاضر دشمن دختران جوان را طی یک فرمول از پیش تعیین شده نشانه گرفته است که می توانند احساسات ترحم انگیز قشر گسترده ای از جامعه برانگیزند همچنین قومیتها و پسران جوان که به لحاظ روانشناسی نقش حمایتگری دارند را تحریک کنند و از طرفی قشر دختر و پسر جوان که در دانشگاهها مشغول به تحصیل علم هستند از این مسیر خارج کنند تا سطح علمی کشور نیز با افت مواجه شود تا از این موضوع و آشوبهایی که ممکن است به وجود بیاید بهره برداری سیاسی و رسانه ای خود را بکنند. 

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: دشمن مدتهاست که به دنبال سوژه ای همچون مهسا امینی می گردد و سعی کرده چندین مورد دیگر را برجسته کند اما آن سوژه ها قابلیت این را نداشتند و از طرف والدینشان موضوعات تکذیب شدند یا ماجرایی که برای از بین رفتنشان بود ماجرای مناسبی نبود اما در مورد آرمیتا خیلی تلاش می کنند مهسای دیگری ایجاد کنند هر چند موضوع مهسا هم که بهانه ای برای تجزیه طلبان شده بود رنگ باخته است و نمی توانند با توسل به موضوع آرمیتا هم به جایی برسند. 

قنادباشی عنوان داشت: پرداختن به موضوع آرمیتا نشان می دهد که بعد از مهسا نتوانسته اند مسئله دیگری پیدا کنند که به وسیله آن شورآفرینی و آشوب در جامعه ایجاد کنند و با موانع جدی برخورد کردهاند، در موضوع آرمیتا هم پدر و مادر او با مصاحبه به موقع و به جایی که داشتند سبب شدند همه دروغهایی که رسانه های غربی پخش کرده بودند رد شود و با فیلمهای منتشر شده از مترو هم شفاف سازی صورت گرفت و واقعیت مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه الان رسانه های غربی در یافتن مصداق مناسب فلج هستند، تشریح کرد: فرمول رسانه های معاند، بزرگ کردن یک واقعه کوچک عادی و طرح اتهاماتی علیه جمهوری اسلامی با تحریک احساسات مردم است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این رسانه ها خود به قدرتهای ضد جمهوری اسلامی از جمله انگلیس و صهیونیست وابسته هستند و برای مردم شناخته شده هستند و مردم می دانند که این رسانه ها از ترفندهای بسیار زیادی استفاده می کنند و جنایات بسیاری را در پرونده خود دارند. 

 قنادباشی گفت: اتاقهای فکر معاندین به تناسب اهداف سیاسی، اقتصادی و شرایط دنیا تشکیل می شود و بعضاً موقتی است و پشت پرده آن جاسوسی و سیاسی کاری است، آنها به دنبال تبادل نظرهایی هستند که به پیروی از یکدیگر بع تبتدل اطلاعات بپردازنز و در خط مشی ها از همدیگر راهنمایی بگیرند. 

وی با اشاره به طرحها و توطئه های مختلف دشمنان از طریق رسانه ها، توضیح داد: معاندین از هر موضوعی که توان جمهوری اسلامی را ضعیف نشان دهد بهره برداری می کنند اما آگاهی مردم به دلیل آشنایی با جنگ ترکیبی سال گذشته دشمن به خوبی افزایش پیدا کرده و حتی با طرح عملیات پرچم دروغین نیز فریب نمی خورند و نسبت به آرمانهای انقلاب و نظام محکمتر از هر زمان ایستاده اند.