به گزارش پارس به نقل از تسنیم، اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ و اطلاعیه سازمان سنجش در این زمینه بر روی سایت این سازمان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این دوره اسامی ۱۷ هزار و ۷۸۶ نفر از پذیرفته شدگان و چهار هزار و ۴۴ نفر از داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص و یا بورسیه اعلام شد.

پذیرفته شدگان پس از مطالعه اطلاعیه سازمان سنجش با در دست داشتن مدارک مورد نیاز طی روزهای دوشنبه و سه شنبه، ۲۷ و ۲۸ آبان ماه ۹۲ برای ثبت نام به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

با توجه به اینکه برخی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، مدارک و برنامه زمانی خاصی برای ثبت نام پذیرفته شدگان خود در نظر گرفته اند، قبول شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت لازم است به سایت موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه و در تاریخ های اعلام شده از سوی آنها برای ثبت نام اقدام کنند. همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص یا بورسیه نیز براساس برنامه زمانی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش به همراه مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه و دیگر مراحل گزینش در زمان اعلام شده به دانشگاه های مربوطه مراجعه کنند.