به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سعید توکل - تهیه کننده و سردبیر برنامه طنز« جمعه ایرانی» - گفت: تلاش کردیم تا در این برنامه قطعات و متن هایی را برای پخش آماده کنیم که متناسب با این روز عزیز و در خور شان امیرالمومنین علی (ع) باشد تا روزی شاد و سرشار از خنده را برای مخاطبان خود رقم بزنیم.

وی ادامه داد: در کنار قطعات آهنگینی که توسط هنرمندان برنامه اجرا شده است، تبریکات و عیدانه های مخصوصی را ترتیب داده ایم که با حال و هوای این مناسبت سعید همخوانی دارد.

توکل با اشاره به میهمانان ویژه این برنامه نیز گفت: ما از یک گروه آذری برای این برنامه دعوت کرده ایم تا اجرایی شاد را داشته باشند و در کنار آن هم، مرشد پهلوانیان نیز در مدح مولای متقیات قطعه ای را اجرا کرده است و از طرفی هم با توجه به علاقه جوانان به این برنامه از امید حاجیلی، یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان نیز دعوت کرده ایم تا در این برنامه حضور داشته باشد و به هنرنمایی بپردازد.

تهیه کننده و سردبیر « جمعه ایرانی» افزود: نمایش" خواستگار همه کاره" ، " دکترهای خواننده" ، آیتم" آنونس فیلم اخراجی ها" ، " ماجراهای پ نه پ" ، " ماجراهای آقای مثلا" ، " اخبار در ۶۰ ثانیه" ، " لطیفه های اینترنتی" و" نمایش آقای عصبانی" از دیگر بخش های متنوع این برنامه است.

توکل در پایان تاکید کرد: طبق روال گذشته مسابقه" یه اشتباه کوچولو" نیز برای علاقمندان اجرا خواهد شد تا در آن شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، برنامه « جمعه ایرانی» روز پنجشنبه همزمان با عید غدیر خم از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح از شبکه رادیویی ایران موج اف ام، ردیف ۹۰ مگاهرتز به روی آنتن می رود.