به گزارش پارس به نقل ازبانی فیلم، مجموعه تلویزیونی ماتادور به کارگردانی فرهاد نجفی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی از ششم مهر ماه جاری روی آنتن شبکه یک رفته و امشب آخرین بخش آن پخش خواهد شد.

شب گذشته نیز خلاصه ای از قسمتهای یک تا دهم آن به نمایش درآمد. گروه تولید اخیراً با ضبط بخش های جدید، پایان بندی سریال را دوباره جلوی دوربین بردند.

این بخشها در لوکیشن پاساژ تیراژه تصویربرداری شد و پولاد کیمیایی و علیرام نورایی در آن بازی داشتند. چند روز قبل نیز پوریا پورسرخ در لوکیشن دیگری دوباره جلوی دوربین سریال رفت و بخشهایی با بازی او تصویربرداری شد. این سریال سال گذشته و اوایل امسال در ایران و ترکیه مقابل دوربین رفت و تصویربرداری آن به طور کامل انجام شد، اما گویا با تصمیم سازندگان پایان بندی کار طی روزهای اخیر دوباره ضبط شد.

هر چند داستان تغییری نکرده و تنها در اجرا بخشهایی از کار متفاوت گرفته شده است. سریال پلیسی ماتادور با بازی پولاد کیمیایی، شقایق فراهانی، سام درخشانی، علیرام نورایی، مجید واشقانی، تیرداد کیایی، لیندا کیانی، مجید مشیری، روشا ضیغمی و… پوریا پورسرخ و فیلمنامه آرش قادری بر اساس طرحی از سعید منتظر المهدی، معاون اجتماعی ناجا اجرا شده است.

قسمت آخر این سریال امشب ساعت ۱۰/۲۲ پخش و روز بعد ساعت ۱۰/۱۵ تکرار می شود