به گزارش پارس به نقل از ایکنا، فرشتگان عرش به هیاهو در آمده اند، نقل و نبات و گلاب به دست دارند، عرشیان امروز میزبانند، میزبان پیوند ازدواج دو معصوم عالم خلقت که نسل خوبی ها و پاکی ها از آنان ادامه می یابد.

عروس، کوثر است، نور دیده پیامبر (ص) ، دردانه و دلیل آفرینش هستی. عروس، صدیقه، مطهره، انسیه حورا، عفیفه، جمیله، فهیمه، رئوفه، حنانه، معصومه است، عروس این محفل لباس یاس بر تن و عشقی پاک بر دل دارد.

داماد حیدر است، حیدر کرار، یار و یاور محمد (ص) ، صاحب ذوالفقار، سیدالمسلمین، امام المتقین، وصی نبی، همای رحمت.

لوح محفوظ در نزد پروردگار عالم، پیوندی را بر سینه خود حک می کند که نسل آدم تا ابدیت از پاکی و آسمانی بودن آن احساس آرامش می کند، پیوندی الهی که صاحب عرش و ملکوت فرمان آن را صادر کرده و طرفین از مقربان الهی هستند.

جبرئیل با سنبل و قرنفل بهشتى نزد پیامبر (ص) می آید و می گوید: خداوند تبارک و تعالى ملائکه ساکن بهشت و نیز سایر ساکنین آن را امر فرموده که تمام بهشت ها را با تمام درخت ها و رودخانه ها و میوه ها و قصرهایش آذین بندند و به بادهاى بهشتى دستور داده تا با بوى انواع عطر بوزند و حورالعین را به خواندن سوره هاى « طه» ، « طس» ، « شورى» و سوره هایى که با « طسم» شروع مى شود امر فرمود و به یک منادى دستور داد که چنین جار بزند: اى ملائکه من و اى ساکنین بهشت من! شاهد باشید که فاطمه دختر محمد را به عقد على بن ابى طالب در آوردم و به این کار راضى و خشنودم، این دو از یک دیگرند.

راحیل خطبه می خواند و خیر و برکت از سوی پروردگار عالمیان برای عروس و داماد هدیه می شود، آری خداوند از این پیوند مبارک نسل فرزندانى را به وجود آورد که در زمین گنجینه داران و معادن حکمت خدا و حجت بر مردم بودند.

زهرا و علی محرمان همیشگی دل های شیعیان بر یکدیگر محرم می شوند و عشق و صفا و صمیمیت بین این دو نور الهی آرزوی دل تمامی زوج های عالم خلقت تا ابدیت خواهد بود. زهرا و علی پای در خانه ای می گذارند که محل عبادت و بندگی خدا است و فرزندانی را از خود به یادگار می گذارند که صراط مستقیم اند.