به گزارش پارس به نقل از مشرق، علیرام نورایی از معدود بازیگرانی است که علاوه بر داشتن استعداد بازیگری از بدن ورزیده و آماده ای برخوردار است و در هر فیلم یا سریالی که حضور پیدا می کند، با انجام کارهای خطرناک و محیر العقول خودش را یک پله بالاتر از دیگران نشان می دهد.

اخیرا بازی در سریال اکشن" ماتادور" دوباره نام او را بر سر زبان ها انداخته و تماشا به همین بهانه گفتگوی کوتاهی با او داشت که بخش هایی از آن را تقدیم حضور مخاطبان می کنیم:

* اسم سریال ماتادور است و همین که نقش اصلی را ایفا می کنم برایم خیلی مهم است. به علاوه نقشی که دارم کاراکتر جذابی است و قرار است یک ترور بزرگ انجام بدهد. در ضمن کار اکشن را خیلی دوست دارم و با تمام خستگی هایی که با خود به همراه می آورد ولی من همیشه برای این کار انرژی دارم.

* وقتی ماتادور کلید خورد حاشیه های قلاده های طلا برای من شروع شد. البته من کاملا بر روی کارم متمرکز بودم و اتفاقاتی که این دوستان بزرگوار عاملش بودند برایم مهم نبود. متاسفانه در این مدت سینما کاملا از بین رفته و نگران نداشتن پیشنهاد هم نبودم.

* این که کسانی بخواهند مرا بایکوت کنند که باخط مشی آنها جلو برم، امکان ناپذیر است! اعتقادات و بازی خوب کردن برایم از همه چیز مهم تر است. اگر سینما این طور است اصلا برای من اولویت ندارد.

* اگر" استرداد" را به مراسم اسکار می فرستادند خیلی بهتر بود. این فیلم یک سر و گردن از سینمای ما بالا تر است و در ژانر خودش دارد یک قصه تاریخی را روایت می کند.