به گزارش پارس ، پرویز سروری در گفت وگو بافارس در پاسخ به این پرسش که مفتح از شورای شهر انصراف داده است، گفت: تا آنجا که اطلاع دارم وی تا ۱۲ شهریور که شورای چهارم فعالیت رسمی خود را آغاز می کند فرصت دارد تصمیم گیری کند.

وی ادامه داد: وی در حال بررسی موضوع است.

سروری با اشاره به اینکه مراسم تحلیف مفتح در مجلس شورای اسلامی انجام و اعتبار نامه وی هم تایید شد، گفت: وی در حال بررسی است که در شورای شهر بماند یا به مجلس رود.

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای شهر گفت که مفتح هنوز تا ۱۲ شهریور برای انصراف از شورای شهر فرصت دارد و هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

وی یادآور شد: آقای مفتح تعهداتی به مردم تویسرکان دارد. وی در انتخابات میان دوره ای انتخاب شد و اگر وی به شورا بیاید مردم تویسرکان بدون نماینده می ماند چرا که مجلس مانند شورا اعضای علی البدل ندارد.

وی اضافه کرد: الزامی نیست که مفتح الان اعلام انصراف کند و تا ۱۲ شهریور فرصت دارد.

وی درباره حضور قالیباف در جلسه بعد ظهر منتخبین شورای چهارم گفت: نمایندگان دور چهارم شورای شهر تمایل داشتند که با شهردار دور سوم شورای شهر دیدار و گپ و گفتی داشته باشند.

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای شهر با تاکید بر این موضوع که این جلسه غیررسمی است، گفت: منتخبین می خواهند بیشتر از بعد آشنایی با عملکرد شهرداری در دور سوم با شهردار تهران جلسه داشته باشند.