به گزارش پارس ، حمید قبادی در گفت و گو بافارس گفت: یکی از اهداف مهم در حوزه مد و لباس معرفی آثار برتر در کشور است آثاری که منطبق با الگوهای اسلامی و ایرانی در بخش مسابقه و فروش تولید شده اند هم اکنون در این ژورنال منتشرمیشوند.

وی ادامه داد: جشنواره فجر گذشته ویژگی های متعددی داشت در حوزه فروش آثاری عرضه شد که می توانند مورد استفاده مصرف کنندگان قرار گیرند و با انتشار ژورنال و کتاب معرفی آثار، این اثرها می تواند مورد استفاده تولیدکنندگان قرار گیرد.

عضو هیأت مدیره بنیاد ملی مد و لباس خاطرنشان کرد: تمام اقدامات برای چاپ و انتشار این ژورنال انجام شده است و لباس هایی که بعد از داوری در دو قالب لباس اجتماع و لباس مجلسی آثار منتخب معرفی شده اند در این ژورنال منتشر می شوند.

قبادی تصریح کرد: مراحل نهایی آماده چاپ است و به زودی این مجموعه ارزشمند و فاخر منتشر می شود و ویژگی که در این آثار به چشم می خورد این است که صاحبان اثر به طور مشخص معرفی می شوند.

وی ادامه داد: حداقل هر ژورنال ۳۰۰ صفحه خواهد بود و حداقل ۶۰۰اثر در آن معرفی می شود.

عضو هیأت مدیره بنیاد ملی مد و لباس افزود: این ژورنال ها در تیراژ بالا و در حدود ۱۰ هزار جلد منتشر می شود و نکته حائز اهمیت این است که در کیوسک های روزنامه فروشی نیز عرضه می شود.

قبادی تصریح کرد: ژورنال الکترونیکی آن هم بعد از این مرحله منتشر می شود.