به گزارش پارس ، نسرین بهادری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی، اظهارکرد: مهمترین برنامه سیاسی سال جاری انتخابات پیش رو است که زنان مثل همیشه در رقم زدن این حماسه نقش بسزایی خواهند داشت.

وی گفت: در سال های پس از انقلاب مشارکت زنان در فعالیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… افزایش یافته و امروز نیز اوج این مشارکت را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد خواهیم بود.

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه زنان نیمی از جمعیت جامعه را به خود اختصاص می دهند، ادامه داد: این نیمه جمعیت می توانند با قدرت و نفوذ خود نیم دیگر جامعه را نیز تحت تاثیر قرار دهند.

بهادری، زنان را قشر تاثیرگذاری در سرنوشت کشور و جامعه دانست و یادآورشد: به گفته امام خمینی (ره) زنان ایران باید در مقدرات اساسی کشور دخالت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: زنان در خانواده نیز یک رکن اثرگذار هستند و می توانند سایر اعضای خانواده را نیز برای حضور در انتخابات و رقم زدن یک حماسه سیاسی ترغیب کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه، تصریح کرد: زنان جامعه از رییس جمهور آینده انتظار دارند همت خود را برای حفظ عزت و پیشرفت کشور متمرکز کند.

بهادری حفظ جایگاه و ارزش انسان ها خصوصا جایگاه زنان را از دیگر اولویت های رییس جمهور آینده خواند و افزود: فردی که رییس جمهور می شود باید برای تحکیم بنیان خانواده تلاش کند.

وی تاکید کرد: برنامه های رییس جمهور آینده باید به گونه ای باشد که باعث توسعه مشارکت بانوان در عرصه های مختلف جامعه شود.