به گزارش پارس نیوز، 

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران ظهر امروز(چهارشنبه ٩ خردادماه) به ریاست استاندار تهران و با حضور میرزایی نکو نماینده مجلس شورای اسلامی ،معاونان استانداری ،جمعی از فرمانداران، مدیران و رؤسای دستگاه های اجرایی و استانی عضو شورا برگزار شد.

استاندار تهران در این جلسه با اشاره به اعتباراتی که دولت با شرایط سخت در بخش های مختلف اختصاص می دهد گفت: در زمان اجرای فعالیت ها اعتبارات دستگاه ها با آگاهی نسبت به قوانین هزینه شود تا براساس اهداف به نتیجه برسند.

مقیمی به اعتبارات محدود استان تهران به ویژه در بخش اعتبار طرح های عمرانی اشاره کرد و افزود: اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه ها باید به موقع هزینه شوند.

وی افزود: استان تهران با جمعیت بیش از ١٤ میلیون نفر  از اعتبارات کافی برخوردار نیست و نیاز است مجلس شورای اسلامی و دولت اعتباراتی متناسب با این جمعیت مصوب و تخصیص دهند.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنانش به جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان که سال گذشته در١٦ شهرستان استان برگزار شد،اشاره کرد و گفت: تصمیماتی که در این جلسات برای هریک از شهرستان ها اتخاذ شد باید طی برنامه های پیش رو تأمین اعتبارشوند تا همه طرح های مصوب عملیاتی شوند.

در ادامه این جلسه موضوع اجرای طرح هادی روستای "رندان "در بخش کن شهرستان تهران با گزارش مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بررسی و آغاز اجرای آن با رأی اعضای شورا مصوب شد.

همچنین موضوع قانون احکام دائمی برنامه های توسعه و قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در این جلسه مطرح و بر ضرورت آگاهی دستگاه ها نسبت به احکام و قوانین این برنامه تأکید شد.بر این اساس قرار است سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تا تیرماه سندی در خصوص عملکرد برنامه ای دستگاه ها در این بخش تهیه کند.