ساعت ۱۸:۳۰روز گذشته فردی با مراجعه به کلانتری ۱۶۹ مشیریه به مأموران اعلام کرد که حدود پنج سال پیش در یکی از روستا‌های شهرستانسنندج مرتکب جنایت شده و یکی از دوستانش را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتلپلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

متهم صبح امروز به اداره دهم ویژه قتل منتقل و در اعترافات اولیه گفت: حدود ۵ سال پیش، به دلیل خصومت شخصی که با یکی از دوستانم به نام ادریس پیدا کرده بودم، او را با شلیک اسلحه کلاش به قتل رسانده و از آن زمان تاکنون فراری هستم. در این مدت در شهر‌های مختلف به عنوان کارگر روزمزد گذران زندگی می‌کردم. چندین بار تصمیم گرفتم تا به زندگی خود پایان دهم، اما قادر به این کار نشدم تا در نهایت  روز گذشته تصمیم گرفتم تا خودم را به پلیس معرفی کنم.

 سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در بررسی اولیه اظهارات متهم، موضوع از پلیس آگاهی شهرستان سنندج استعلام و اظهارات متهم پرونده تأیید شد. متهم صبح امروز برای صدور قرار قانونی به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران اعزام شد.