رسانایی حرارتی چوب ترمو در مقایسه با چوبهای نرم معمولی 25-20% کمتر است. میزان pH آن نیز تقریبا در مقایسه با چوب ترمو نشده کمتر است.

تولید گاز

چوب ترمو بواسطه تغییرات طی فرآیند حرارتی دارای بوی خاصی است اما هیچگونه ترکیبات مضری به هوا متصاعد نمی نماید. تبخیر اکثر ترپن ها (terpenes) طی فرآیند ترمو بدان معناست که ترمووود دارای ترکیبات آلی فرار (VOC) کمتری نسبت به چوبهای نرم ترمو نشده می باشد.

رنگ

رنگ تیره چوب ترمو شبیه به برخی از گونه های چوب سخت گرمسیری است که طی فرآیند ترمو بوجود آمده و به دقت کنترل می شود. زمانیکه چوب ترمو در معرض نور یو وی (UV) قرار می گیرد، رنگ خود را از دست داده و به رنگ خاکستری در می آید مگر آنکه با نوعی جلای رنگی محافظت شود.

بدون صمغ

فرآیند ترمو صمغ چوب را از بین می برد تا هیچگونه صمغی از روکش سطح آن درز یا چکه نکند که به افزایش ثبات آن کمک کند و چرخه حفظ و نگهداری آن را کاهش دهد.

استحکام

ویژگی های استحکام آن در طول فرآیند ترمو افزایش می یابند. توصیه نمی شود که چوب ترمو در سازه هایی که فشار بار روی آنهاست، مورد استفاده قرار گیرد.

photo_2017-07-19_00-12-38

مزایای استفاده از محصولات چوب ترمو شرکت پارس آرای کوهستان

شرکت پارس آرای در طول فعالیت کاری خود ؛ با بیش از 1000 پروژه اجرایی در سرتاسر کشور، اکنون به عنوان پیشتاز و معتبرترین مرجع چوب های تخصصی صنعت ساختمان شناخته می شود و همواره تلاش نموده است تا با شناسائی نیازهای جامعه و بررسی آخرین دست آوردها در این زمینه؛ روزآمدترین محصولات را از میان معتبرترین شرکتهای جهان گزینش نموده و با واردات عمده آن ؛ نیازهای بازار رو به رشد داخلی را پاسخگو باشد . این امر موجب می شود که مصرف کنندگان با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به استفاده از محصولات با کیفیت در سطح جهانی اقدام نمایند . کمپانی های معتبر، کیفیت بالای محصولات، اجرای منحصر به فرد پروژه ها و رضایتمندی مشتریان از عوامل موثر در تثبیت جایگاه این مجموعه بین مشتریان می باشد.شرکت پارس آرای کوهستان همواره به رضایت مشتری می اندیشد و حتی پس از اتمام پروژه با خدمات پس از فروش همراه مشتریان خواهد بود.

photo_2017-07-19_00-12-39