به گزارش پارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، رحمان منصوری مخترع شاهرودی در این‏ باره اظهار داشت: مهرهای نماز بعد از مدتی به دلایل مختلف از جمله استفاده مواد آرایشی و عرق پیشانی چرب شده و روی سطح آن را جرم می‏ گیرد و این امر، باعث انتقال میکروب به انسان خواهد شد.

وی اضافه کرد: از طرفی دیگر علم ثابت کرده که به دلیل چرخش زمین در ۲۴ ساعت از شبانه‏ روز، انسان در معرض انرژی‏ های منفی و ارتعاشات قرار می‏ گیرد که با گذاشتن پیشانی بر زمین، این ارتعاشات و انرژی منفی از وی تخلیه می‏ شود.

منصوری گفت: پس چه خوب است که انسان زمانی که به قصد قربت و ارتباط با خدا، پیشانی خود را بر روی مهر قرار می‏ دهد، سطح آن کاملا تمیز و خوش‏ بو باشد.

مخترع جوان شاهرودی ضمن بیان اینکه به همین خاطر دستگاهی کوچک در مدل‏ های ۱۵ عددی، ۳۰ عددی و ۵۰ عددی اختراع و ساخته‏ ام که پس از قرار گرفتن مهر در آن، شروع به لایه‏ برداری، شست‏ وشو، خشک و سپس عطرزدایی و استریل آن می‏ کند، خاطرنشان کرد: همه این مراحل در ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه انجام می‏ گیرد.

منصوری با اشاره به اینکه این طرح را به سازمان‏ ها ارائه داده‏ ایم، گفت: امیدوارم با حمایت لازم بتوانیم این دستگاه را به تولید انبوه برسانیم.