حسین رواسی در خصوص قیمت کله پاچه و سیرابی اظهار کرد: هر دست کله پاچه با قیمت حدود 55 هزار تومان تا 60 هزار تومان در واحدهای صنفی عرضه میشود و هر پرس معمولی حدود 9 هزار تومان قیمت دارد.

وی افزود: ‌نرخ‌های اعلامی از تاریخ 6/9/95 تغییری نداشته است و با توجه به گران شدن کله خام و هزینه تمام شده بالا برای طباخان در سال جاری از واحدهای صنفی درخواست داشته ایم که افزایش قیمتی نداشته باشند.

رئیس اتحادیه طباخان کله پاچه و سیرابی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال جاری باتوجه به نزدیک بودن به ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا از واحدهای صنفی درخواست کردیم که با نرخ‌های قبلی کله پاچه و سیرابی را به فروش برسانند که امیدواریم همکاری‌های لازم انجام شود.

رواسی با اشاره  به افزایش مزد کارگران، حق بیمه و مالیات اظهار کرد: در ماه‌های اخیر باتوجه به کاهش کله خام در پی کم شدن دام در کشتارگاهها قیمت مواد اولیه برای طباخان بسیار بالا رفته از این رو آنها را با مشکلاتی روبرو کرده است.

وی در ادامه قیمت اجزای کله پاچه را این گونه بیان کرد: یک عدد زبان 13 هزار تومان، یک عدد مغز 13 هزار تومان، هرعدد پاچه 4 هزار تومان، هرعدد چشم 2 هزار تومان و آبگوشت ساده برای یک نفر هزار تومان قیمت دارد.

رئیس اتحادیه طباخان کله پاچه و سیرابی در انتها افزود: قیمت سیرابی و شیردان نیز از تاریخ 6/9/95 تغییری نداشته و یک دست کامل 15 هزار تومان و هرپرس با قیمت 8 هزار تومان در واحدهای صنفی عرضه می‌شود.

قیمت مصوب هر دست کامل کله پاچه درحالی حدود 60 هزار تومان اعلام شده است که سال 95 نرخ مصوب هر دست کامل با قیمت 43 هزار تومان بوده و در سال 94 هر دست کامل با رقم 38 هزار تومان به فروش میرسید.