به گزارش پارس به نقل از ایسنا، ناشر در معرفی « تاریخ فلسفه ی سیاسی» که به چاپ دوم رسیده، آورده است: « تاریخ فلسفه ی سیاسی، علاوه بر این که به ما کمک می کند اصل و ریشه ی خودمان را فهم کنیم، بصیرتی اساسی برای فهم دلایل این که چرا دیدگاه های فعلی مان را داریم، به ما می دهد. با مقایسه ی اندیشه های خودمان با اندیشه های گذشتگان، می توانیم مفروضات حیاتی درباره ی سؤالات فلسفی گسترده تر درباره ی ماهیت واقعیت، هستی، احتمال دست یافتن به نوعی از شناخت، شناخت پذیری حقیقت اخلاقی، طبیعت انسان و احتمال بهبود و کمال بخشیدن به انسان را دریابیم. »

جلد نخست این مجموعه با عنوان « تاریخ فلسفه ی سیاسی- دوران کلاسیک» با ۳۴۱ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۹۶۰۰ تومان از سوی نشر نی منتشر شده است.

جلد دوم این مجموعه نیز که « تاریخ فلسفه ی سیاسی - قرون وسطا» نام دارد، با ۳۰۸ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۹۶۰۰ تومان از سوی همین ناشر به چاپ رسیده است.

این ناشر جلد سوم مجموعه ی « تاریخ فلسفه ی سیاسی» را هم با عنوان فرعی « از ماکیاولی تا منتسکیو» در ۴۵۷ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان منتشر کرده است.

بیست وششمین نمایشگاه کتاب تهران تا ۲۱ اردیبهشت ماه در مصلای تهران برپاست.