محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله صادقیه واقع در منطقه 2، گفت: در حوزه سلامت باید نظارت مستمری بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و افزایش تعداد مخازن در سطح محله انجام شود.

وی با اشاره به پیشنهاد شورایاری محل در خصوص احداث فضای سبز و بوستان بیان کرد: این موضوع به همراه ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی در سطح محله از جمله افراد معتاد متجاهر، فروشندگان مواد مخدر، ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر از جمله تعمیرگاه های اتومبیل، گاراژها و کارواش در سطح محله و بازسازی بوستان های محله از جمله بوستان شهروند و بوستان "ارمکان" در دست بررسی است.

پیرهادی با تأکید بر اجرای طرح های کاهش ترافیکی در سطح محله صادقیه افزود: در همین راستا ساماندهی ترافیکی خیابان ستارخان، ساماندهی ایستگاه تاکسی در شمال میدان صادقیه، خط کشی عابر پیاده در روبروی بلوار شهدای صادقیه، جدول کشی معابر سطح محله از جمله خیابان های حسینی، رحیمی، اسدی جنوبی، ساماندهی پیاده روهای سطح محله از جمله خیابان های حسینی، رحیمی و اسدی جنوبی، پیش بینی پارکینگ های عمومی در سطح محله به ویژه در خیابان ستارخان با وجود مراکز تجاری گسترده در دست پیگیری است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کمبود فضای فرهنگی و اجتماعی در سطح محله صادقیه بیان کرد: در همین رابطه امکان احداث مجموعه ورزشی چند منظوره و استخر، تجهیز ساختمان سرای محله به امکاناتی نظیر آمفی تئاتر، پایه استندهای پرتابل و ... در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حوزه برنامه و بودجه باید اعتبارات مورد نیاز به منظور احداث مجموعه ورزشی چند منظوره و استخر، تخصیص بودجه به منظور احداث پارکینگ های عمومی در سطح محله به ویژه در خیابان ستارخان با وجود مراکز تجاری گسترده پیش بینی شود.

به گفته پیرهادی جهت امنیت در سطح محله نیاز است کانکس نیروی انتظامی در سطح محله به ویژه در میدان صادقیه و بوستان شهروند مستقر شود.

وی در پایان گفت: اعضاء شورایاری محله صادقیه پیشنهادی را در خصوص تغییر نام ایستگاه مترو طرشت به نام "شهید چوب تراش" مطرح کرده اند که این موضوع به کمیسیون نامگذاری شورا ارسال شده است.