به گزارش پارس ، حسین دلاوری، مدیر خانه سرود انقلاب اسلامی در گفتگو بامهر با بیان این مطلب که با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری دست به تولید سرودهای مختلفی زده اند، گفت: مرکز سرود انقلاب اسلامی در بحث انتخابات سعی کرده با استفاده از صحبت های رهبر معظم انقلاب مناسب با شعار سال (حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی) سرودهایی را طراحی کند تا در دوران انتخابات اجر شود.

وی توضیح داد: تا امروز با همراهی شاعرانی چون حسین اسرافیلی، فرید اسلامی و علی گل بهاران پنج سرود در این زمینه آماده شده که به زودی و در خرداد ماه رونمایی خواهد شد. البته تعدادی از این سرودها در مناسبت های مختلف و تعدادی از آنها در فرصت های مختلف در سراسر کشور رونمایی می شود.

دلاوری با اشاره به اینکه در آستانه" سوم خرداد" با حضور در کنار جانبازان اعصاب و روان شهریار از سرود جانباز نیز رونمایی خواهند کرد، ادامه داد: یکی دیگر از مهمترین برنامه های" سفیر آفتاب" برگزاری برنامه های مختلف در استان های مختلف بوده و فعالیت های خود را تنها به استان تهران محدود نخواهند کرد.

مدیر خانه سرود انقلاب اسلامی در پایان گفت: بسیاری از شاعران علاقه مند به سرودن اشعاری با مضمون بیانات مقام معظم رهبری هستند که ما از این اشعار برای ساخت سرود استقبال خواهیم کرد.