سرهنگ رازقی اظهار داشت: از شب گذشته شاهد بارش باران در تهران بودیم که از نیمه شب بارش ها به برف تبدیل شد. همزمان با آغاز بارش برف تیم های پلیس راهور برای تسهیل ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی مستقر شدند. 

وی ادامه داد: ترافیک صبجگاهی در مسیر غرب به شرق بزرگراههای همت، خرازی،حکیم و آزاداگان دارای بار ترافیکی سنگینی است. همچنین بزرگراههای باکری،امام علی(ع)،چمران و ستاری دارای بار ترافیکی هستند. 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تاکید کرد: رانندگان برای تردد به مرکز شهر می توانند از طول خیابان آزادی و جاده مخصوص که بار ترافیکی کمتری دارد استفاده کنند. 

رازقی به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت فاصله طولی در روزهای برفی، در صورت وقوع تصادف خودروها را به کنار راه منتقل کرده و اجازه ندهند مسیر قفل شود. 

وی در مورد محدودیت های تردد در اطراف ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: از عصر دیروز بخشی از محدودیت های تردد لغو شده و رانندگان می توانند در غرب خیابان از خیابان حافظ تا فردوسی تردد کنند. همچنین تردد از میدان امام خمینی(ره) تا میدان فردوسی برای خودروها بلامانع است. 

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران تنها محدودیت تردد از تقاطع جمهوری- فردوسی تا چهارراه مخبر الدوله اعمال می شود.