پرویز سروری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر تهران برنامه‌ریزی‌هایی برای ایجاد چالش و تنش انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای حیات خود و آینده خود را در سیاسی کردن و ایجاد چالش و تنش در شورا می‌بینند،‌گفت: این اقدامات را انجام می‌دهند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

سروری گفت: ما از ابتدای سال شاهد چالش‌های زیادی بوده‌ایم.

وی یادآور شد: بعد از گذشت دو هفته از چالش‌هایی که حکیمی‌پور دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران ایجاد کرده بود دوباره موج بعدی چالش‌ها و تنش‌ها در شورا تزریق شد.

سروری یادآور شد: در برنامه اعضای اصلاح طلب شورا یکشنبه‌های ساکت و سه‌شنبه‌های پرچالش برنامه‌ریزی شده است که این اقدام آنها برای کل کشور چالش ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه تهران به عنوان پایتخت کشور حساس و نقش تأثیرگذاری دارد به همین دلیل هر حرکتی که در جهت سیاسی کردن شورا صورت بگیرد، اجحاف و ستم بزرگی در حق مردم است.

وی درباره هجمه‌هایی که به شهردار تهران وارد می‌شود،‌گفت:‌ بعضی از اصلاح‌طلبان شورا عنوان کردند که اگر قالیباف رسماً‌ بگوید کاندید ریاست‌جمهوری نمی‌شود فشارهای سیاسی را برخواهیم داشت.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نگرانی اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر در رابطه با رقابت‌های انتخاباتی است و آنها نگران هستند که قالیباف در عرصه انتخابات شرکت کند و به همین دلیل توپخانه تخریب‌های خود را به سمت شهرداری گذاشتند.