سرهنگ"عبدالعلی روانبخش" رمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران کلانتری 24 شهر کرمان با یکسری کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی موفق شدند جاعل حرفه ای که در حوزه جعل مدارک شناسایی، اسناد مالکیت،اخاذی و سرقت فعالیت داشت را شناسائی و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: ماموران با بررسی های نامحسوس محل فعالیت متهم را شناسایی و با کسب مجوز قضایی در یک عملیات غافلگرانه وارد منزل وی شده و پس از دستگیری متهم او را جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه این متهم سابقه دار در سال های گذشته از زندان مرخصی می گیرد و برای فرار Escape از حبس در زمان مرخصی اقدام به جعل جواز دفن خود می کند افزود: متهم پس از این موضوع با هویت جعلی و استفاده از لباس نظامی از اتباع خارجی اخاذی می کرد.

سرهنگ" روانبخش" با اشاره به اینکه این متهم همچنین اقدام به سرقت وسایل نقلیه دولتی و شخصی و جعل نمره کوب می کرد گفت: وی در اعترافات خود بیان داشت با جعل اسناد دولتی و عادی سند زمین هایی که مالکان آنها در شهرستان ها، استان ها و حتی درخارج از کشور بودند را در سطح شهر کرمان شناسایی و پس از تنظیم سند جعلی آنان را به فروش می رساند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی اسناد و مدارک جعلی از جمله پروانه کسب، کارت ملی، سند مالکیت، دو دست البسه نظامی با درجات مختلف، نامه های ادارات دولتی و سازمانهای شخصی، قولنامه های جعلی املاک و غیره و یک دستگاه خودرو وانت پیکان مسروقه با پلاک جعلی کشف شد.