در این جنایت که شامگاه دوشنبه، 24 اسفند سال گذشته در خیابان پاسداران رخ داد مرد 45 ساله‌ای به نام علی با ضربات کارد کشته شد.

درپی شروع تحقیقات جنایی ردپای پسر21 ساله‌ای به نام مهدی دراین ماجرا به دست آمد و او به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، دستگیر شد.

متهم  به قتل در نخستین بازجویی‌ها گفت: چند روز پیش از این حادثه در پارک نشسته بودم که مهدی -مقتول- مرا به خانه یکی از دوستانش برد. وقتی به آنجا رفتم احساس کردم بیهوش‌ام کرده و مرا مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

بعد از آن چند بار درباره این موضوع با مهدی صحبت کردم که ضدونقیض حرف می‌زد. اما مدتی بعد متوجه شدم او و دوستانش مرا بیهوش کرده و مورد تجاوز قرارداده‌اند. به همین خاطر روز حادثه مهدی را در پارک با چاقو کشتم.

به دنبال اعترافات پسر جوان؛ او به بازسازی صحنه قتل پرداخت و روز گذشته با حضور در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران آخرین دفاعیات خود را مطرح کرد.

 اما او این بار اظهارات تازه‌ای مطرح کرد و گفت: واقعیت ماجرا این بود که دو روز قبل از جنایت پولی برای خرید شیشه به حمیدرضا دادم اما او بعد از گرفتن پول ناپدید شد.

هر چقدرهم تماس گرفتم تلفنم را جواب نمی‌داد. به همین دلیل با تلفن دیگری با او تماس گرفتم که جواب داد و با هم قرار گذاشتیم. زمانی که به پارک آمد یک پایپ خالی با خودش آورده بود و من که از این موضوع خیلی ناراحت شده بودم با او دعوایم شد و با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم به جانش افتادم. البته از این ماجرا بشدت پشیمان هستم.