اگر می خواهید به دنیای بازاریابی اینترنتی و مارکتینگ آنلاین ورود نمایید پس می بایست با عملکردهایی همچون طراحی سایت ، طراحی لوگو ، سئو سایت آشنا باشید و به دنبال انجام هر یک از این المان ها به بهترین نحوه ممکن باشید. امروزه کسب وکارها اهمیت بازاریابی اینترنتی و سودآوری که به دنبال دارد را یافته اند و از این رو به دنبال اجرای هرچه سریع تر طراحی سایت ، طراحی لوگو و انجام پروسه سئو سایت می افتند. در ادامه ما نحوه صحیح و حرفه ای این المان ها را در کنار هم بیان خواهیم نمود.

 

طراحی سایت گام ابتدایی

 

مهم ترین المان در بازاریابی اینترنتی طراحی سایت می باشد که می تواند تمامی کاربران و نیز مشتریان شما را به سمت خود جلب نماید. طراحی سایت حرفه ای در خود المان هایی همچون قالب گرافیکی زیبا ، محتوای سودمند و مفید برای کاربران ، دسترسی بالا صفحات ، کاربرپسند بودن ، سرعت لود خوب ، چیدمان صحیح منو و زیر منوها را شامل می شود. از این رو برای طراحی سایت حرفه ای خود دقت لازمه را داشته باشید و بدانید که کوتاهی در این خصوص می تواند اعتبار کسب وکاری شما را بکاهد زیرا که نما و ظاهر امر بسیار مهم می باشد و در نگاه اول کاربران گرافیک سایت شما را مشاهده می کنند و براساس آن اعتبار و نمره ای به کسب وکار شما می دهند.

 

انجام سئو سایت به منظور بازاریابی اینترنتی

 

هدف و مقصود غالب افراد از طراحی سایت کسب درآمد و بدست آوردن بازاریابی اینترنتی می باشد. از این رو سئو سایت و استفاده از موتورهای جستجو به عنوان بازاریابان قوی برای کسب وکار شما مطرح می شود و رقابت در میان سایت ها هر روز بیشتر می شود. اما به منظور انجام سئو سایت چه پروسه ای را باید به اجرا درآوریم. در پاسخ به این سوال باید گفت که سئو سایت به لیستی از متریک ها در درون و بیرون سایت منتهی می شود که در خروجی شما نمایش سایت را در لینک های بالا و در رنکینگ بالا مشاهده می نمایید. انتخاب کلمه کلیدی مناسب اولین گام در پروسه سئو سایت می باشد زیرا که اگر شما کلمه کلیدی که انتخاب می نمایید بیشتر توسط کاربران سرچ شود شما نیز در خروجی نمایش بیشتر لینک سایت خود در نتایج را خواهید داشت. البته امری که بدیهی است این می باشد که هر چه کلمه کلیدی سخت تری را انتخاب نمایید به تایم و نیز انرژی بیشتری نیاز دارید از این رو برخی افراد ترجیح می دهند که از کلمه کلیدی راحت تر و آسان تر آغاز نمایند. برای مثال کلمات کلیدی مانند دوربین مدار بسته، فروش لیزینگی خودرو  ،  فروش اقساطی خودرو  ، پیش فروش خودروهای وارداتی ، تور لحظه آخری سختی و رقابت بسیاری دارند و از این رو به زمان و انرژی بیشتری نیازمند می باشند. در گام بعدی باید محتوا و نیز صفحات را متناسب با کلمه کلیدی خود تنظیم کنید. کلمه کلیدی و یا کلمات کلیدی را در محتوا بگنجانید و نیز اینکه محتواهای خود را متناسب با کلمه کلیدی و در ارتباط با آن تنظیم نمایید. علاوه بر اینها تبلیغاتی که از سایت شما در دیگر سایت ها می شود و نیز ترافیک موجود در سایت شما فاکتوری اثرگذار در سئو سایت خواهد بود.

 

طراحی لوگو برای طراحی سایت انجام شده

 

در گام بعدی باید نام تجاری و برند اینترنتی خود را به دیگران و نیز کاربران خود بشناسانید تا نام سایت و نام تجاری شما در ذهن کاربران نماید. از این رو طراحی لوگو حرفه ای می تواند کمک بسیاری نماید. زیرا کاربران اغلب آنچه را می بینند در ذهن می سپارند پس با مشاهده طراحی لوگو انجام شده شما نام تجاری و نام سایت شما را در ذهن خود می سپارند. برای طراحی لوگو ساده بودن را در نظر بگیرید و از طراحی لوگو پیچیده صرف نظر کنید زیرا که کاربر تمایلی برای تمرکز و وقت گذاشتن بر روی اینگه در طراحی لوگو شما چه عبارتی درج و نوشتار شده است ندارند. اگر سایت شما در زمینه های مختلف مانند ، واردات خودرو،   فروش لیزینگی خودرو، فروش اقساطی خودرو ،  فروش اقساطی خودرو می باشد تصویر و نمایی مرتبط با این زمینه های کاری در طراحی لوگو خود درج کنید زیرا که این نما و تصویر موجب می شود افراد در یک نگاه حرفه تخصصی شما را دریابند و در نتیجه امر به راحتی در ذهن خود بسپارند.

توزیع رسانه ای توسط : رپورتاژ ادز