پیرهادی گفت: محله تهرانسر غربی در ضلع شرقی اتوبان آزادگان واقع گردیده است و در این محله و محلاتی که بافت مسکونی در مجاورت اتوبان ها و بزرگراه ها واقع گردیده، یکی از مشکلات و دغدغه های ساکنین، آلودگی صوتی و محیطی ناشی از عبور وسائط نقلیه است.

وی ادامه داد: شورایاری و شهروندان محله مذکور، خواستار اجرای دیوار صوتی از ابتدای بلوار یاس تا ابتدای خیابان شاهد می باشند، که در این قسمت بافت مسکونی و ساختمان ها در مجاورت بزرگراه آزادگان واقع گردیده است.

پیرهادی بیان داشت: دیوارهای ضد صوت یکی از روش های مؤثر کاهش آلودگی های صوتی بزرگراه ها می باشد ولیکن دیوار صوتی تنها راه مقابله با این مسئله نیست.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر اساس ضوابط مباحث 18 و19 آیین نامه مقررات ملی ساختمان، نصب شیشه های دو جداره  در ساختمان های مسکونی در حال احداث شهر تهران الزامی است و مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این امربه دوش سازمان نظام مهندسی می باشد و این سازمان مکلف است در صورت عدم کنترل ضوابط با ناظرین برخورد نماید، زیرا عدم ساخت و ساز طبق ضوابط، هزینه های ناخواسته ای را به سایر شهروندان تحمیل می کند.

پیرهادی ادامه داد: بخش اعظمی از بودجه شهرداری تهران توسط عوارضی که خود شهروندان می پردازند تأمین می شود و بهتر است بودجه شهر هزینه احداث زیر ساخت های شهری گردد، اگر می خواهیم برای حمل و نقل هزینه کنیم، حمل ونقل عمومی و ریلی اولویت دارد و نباید هزینه عدم اجرای ضوابط قانونی توسط سازندگان املاک به سایر شهروندان تحمیل گردد و سازنده سود و سایر شهروندان متضرر گردیده و حقشان پایمال گردد.

پیرهادی در ادامه گفت: این درخواست اهالی محله تهرانسرغربی را به شهرداری منعکس نموده ایم، تا ضمن بررسی راهکارهایی جهت حل این مشکل ارائه نمایند.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران دیگر مشکل عنوان شده توسط شورایای محله را تأخیر در اجرای چمن مصنوعی زمین های ورزش محله از طرف شهرداری عنوان نمود و افزود: شهرداری منطقه بدون پیش بینی هزینه های مورد نیاز جهت تعمیرات و نوسازی زمین ورزشی، اقدام به جمع آوری چمن مصنوعی پیشین نموده است و حال، دلیل تعویق در اتمام کار را عدم نقدینگی اعلام نموده است.

پیرهادی ادامه داد: این موضوع، اشتباه مدیریتی است که قبل از پیش بینی و تأمین بودجه، اقدام به این امر نموده اند و این موضوع به شهرداری منعکس گردیده تا سریعاً در رفع مشکل اقدام نماید.

وی دیگر خواسته شورایاری و اهالی محله را احداث مجتمع چند منظوره ورزشی- فرهنگی عنوان نمود و بیان داشت: زمینی واقع در پشت ساختمان سرای محله و زمینی دیگر در جنب ایستگاه آتش نشانی محله وجود دارد و طی سالیان، بلا استفاده رها شده بود که در حال حاضر بخشی از زمین پشت سرا جهت استفاده پیمانکاران فاضلاب، فنس کشی شده و اهالی خواستار احداث مجموعه فرهنگی ورزشی در این زمین ها می باشند. وی افزود: البته می بایست وضعیت تملک این املاک بررسی گردد و در صورت تصویب چنین طرحی، اقدامات بعدی و برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.

پیرهادی دیگر خواسته اهالی را حضور پر رنگ تر مأموران نیروی انتظامی جهت ارتقای امنیت محله و برخورد قاطع با معتادان و      بزه کاران، تسریع در ترمیم و راه اندازی آبنمای بوستان نیلوفر عنوان نمود و بیان داشت کلیه مشکلات و خواسته های اهالی طی مکاتباتی با شورایاری و هیئت امنای محله، دریافت گردید و پس از جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان حوزه مدیریت شهری و کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران، مکاتبات لازم با شهردار تهران، معاونت های مربوطه و دستگاه ها و سازمان های ذی ربط صورت پذیرفت و پیگیری کلیه موارد مطروحه در کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.