به گزارش پارس به نقل از فارس، مهدی چمران پس از اتمام پانصدو چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران که صبح امروز با حضور ۱۳ نفر از اعضاء در تالار شورا برگزار شد، اظهارداشت: در ابتدای جلسه با توجه به مصادف شدن با روز زمین پاک، گزارشی از رئیس کمیته محیط زیست ارائه شد.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه حمزه شکیب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در خصوص بازدید چند تن از اعضای شورای شهر از بزرگراه امام علی گزارشی ارائه کرد که در آن به برخی از مشکلات مالکین اشاره شده بود که قرار شد به این موانع و مشکلات رسیدگی شود.

چمران در خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه موضوع ساخت هتل و مجتمع اداری در کنار برج میلاد در دستور کار شورا قرار گرفت که در نهایت قرارشد در جلسه بعدی شورا این موضوع مجدداً بررسیی شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران بنا دارد در یک طرحی یک هتل ۵۰ طبقه و یک ساختمان اداری در کنار برج میلاد بسازد که با توجه به ارتفاع بلند هتل، قرار شد فعلاً این طرح متوقف شود.

وی در ادامه گفت: در این جلسه گزارش حسابرس مستقل شرکت خاک ریزآب برای سال ۸۹، حسابرس مستقل شرکت یادمان سازه برای سال ۸۹ و همچنین حسابرس مستقل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای سال ۸۹ بررسی شد.

چمران در پایان در پاسخ به این پرسش که تکلیف افزایش کرایه ها در سال ۹۲ به کجا رسید، گفت: با توجه به اینکه از ابلاغ مصوبه شورای شهر در خصوص افزایش کرایه ها به فرمانداری بیش از ۱۵ روز می گذرد، بر اساس قانون شهرداری اجازه افزایش کرایه ها را دارد.