به گزارش پارس ، فریبا بانک توکلی، تهیه کننده این مجموعه در گفت و گو با (ایسنا) ، با اشاره به موضوع داستانی « ستاره حیات» ، گفت: این مجموعه به پایگاه اورژانس، مرکز فوریت های پزشکی و افرادی که در آن کار می کنند برمی گردد. کل سریال حالت اپیزودیک دارد. در واقع هفت داستان در این مجموعه وجود دارد که به صورت سریال به هم تنیده شده اند.

او ادامه داد: هر چند قسمت از این مجموعه یک ماموریت اورژانسی دارد؛ البته نخواسته ایم این بخش از مجموعه تبلیغاتی شود، تلاش کرده ایم بخش ملودرام و خانوادگی آن تقویت شود. این مجموعه را همه نوع گروه سنی می توانند ببینند.

توکلی با اشاره به سختی های این مجموعه و اینکه دو سال تحقیقات داشت، گفت: نخواستیم صرفا بعد آموزشی این مجموعه را پررنگ کنیم. همه شخصیت ها شغل دارند و به فراخور شغلشان این کاراکترها انتخاب شدند. در نتیجه این مجموعه برای تبلیغات اورژانس ساخته نشد. در عین حال به گونه ای طراحی شد تا افراد به نحوی بهتر از این پایگاه ها بهره برداری کنند.

این تهیه کننده با بیان اینکه مجموعه « ستاره حیات» هفته آینده به شبکه سه تحویل داده می شود به مراحل تولید آن نیز اشاره کرد و گفت: مرحله تصویربرداری این مجموعه ششم بهمن به پایان رسید و اکنون در مرحله ی صداگذاری نهایی هستیم.

او همچنین با اشاره به پربازیگر بودن این مجموعه از حضور بازیگر جوانی که دچار بسیاری سندرم دان است گفت و افزود: در این مجموعه به خوبی با این جوان ارتباط برقرار کردیم و از او به عنوان هنرپیشه استفاده کردیم.

به گزارش ایسنا، « ستاره حیات» با مشارکت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور (اورژانس) و شبکه سه سیما ساخته شده است.

محمد عمرانی، حسین محجوب، نجوا فراهانی، فرخ نعمتی، نیما رئیسی، ثریا قاسمی، فریبا متخصص، صفا آقاجانی، نسیم ادبی، هما ارشاد، سوگل طهماسبی، الهام جعفرنژاد، کیاوش شالچیان، سینا کرمی، مهدی نوری، آرش میراحمدی و مهدی باطبی از بازیگران این مجموعه ۱۳ قسمتی هستند.