به گزارش پارس،به نقل از باشگاه خبرنگارانمجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: معاونت فرهنگی، اجتماعی و معاونت هنری قرار بود لایحه‌ای مبنی بر تفکیک برنامه‌های خود ارائه دهند که با توجه به مهلت شش ماهه هنوز این لایحه‌ تفکیکی را ارائه نداده‌اند.

 
وی افزود: مطرح کردن هیجانی آسیب‌های اجتماعی باعث برهم زدن نظم عمومی می‌شود و در بیان این گونه مسائل نباید به صورت هیجانی عمل کرد.
 
عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارش حسابرسی گفت: توافقنامه‌ی حسابرسی شورا را خیلی از اعضا مطالعه نکردند و پیشنهاد دادند دوستان در فرصتی به مطالعه دوباره آن بپردازند.
 
شاکری بیان کرد: در این اساسنامه اساسی‌ترین وظیفه شورا بعد از تصویر طرح‌ها و لایحه‌ها که بحث نظارت است به درستی توجه نشده است.
 
وی گفت: چرا باید کمیته‌ای که وظیفه نظارت بر گروهی را دارد با آن‌ها به توافق برسد این موضوع سبب تنزل کردن کار شورا می‌شود.
 
عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر اساس قانون تجارت گزارش حسابرسی باید به مجمع عمومی شرکت‌ها ارسال شود و خروجی آن در نهایت به شورای شهر تهران ارسال می‌شود که در واقع این یک گزارش پاستوریزه است و بنده نظر مخالف خود را در رابطه با این گزارش در هفت بند تنظیم و ارائه می‌دهم.