به گزارش پارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، توطئه شوم زن جنایت‌کاری که برای رسیدن به وسوسه‌های شیطانی خود همسر و کاشانه خود را به آتش کشید توسط ماموران پلیس آگاهی تنکابن دستگیر شد.

شانزدهم بهمن ماه سال گذشته آتش‌سوزی مهیب در یکی از منازل مسکونی شهرستان تنکابن سبب مرگ صاحب این منزل به نام «ح ـ ن» دارای 34 سال سن شد.

هر چند پس از وقوع این حادثه کارشناسان در بررسی‌های اولیه علت حادثه را غیرعمدی اعلام کردند اما پس از بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مشخص شد علت حادثه عمدی بود و صاحب منزل در پی یک توطئه شوم به قتل رسید.

پس از مشخص شدن عمدی بودن آتش‌سوزی، ماموران تحقیقات تازه‌ای را از عاملان احتمالی این جنایت آغاز کردند و در پی یافتن سرنخ‌های تازه‌تر از این جنایت به همسر مقتول به نام «ن ـ ن» دارای 29 سال سن مشکوک شده و تحقیقات پلیسی را از او آغاز کردند.

متهم که خود را در برابر ادله‌ پلیس عاجز دید از جنایتی هولناک پرده برداشت و به توطئه قتل همسر خود با همدستی فردی به نام «م ـ ح» 31 ساله اهل و ساکن شهر ری که هیچ‌گونه محرمیت و نسبتی با او و همسرش نداشت اعتراف کرد.

متهم در ادامه اظهارات خود اعلام کرد که در روز حادثه برای عادی نشان دادن مرگ همسر خود با همدستی محمدجواد پس از دادن قرص خواب‌آور و بیهوش کردن به مقتول با ریختن بنزین منزل خود را به آتش کشیدم.

همدست متهم نیز توسط ماموران دستگیر شد و به همدستی با ندا همسر مقتول اعتراف کرد./فارس