به گزارش پارس به نقل از فارس ، فرشید سیاری مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: هماهنگی برای اختصاص مکانی ویژه برای اسکان فرهنگیان خاص در 10 قطب درمانی کشور به منظور بهره‌مندی آنان از امکانات بیمارستانی مرکز استان در سراسر کشور از اولویت‌های کاری است.

وی تصریح کرد: با تشکیل جلسه‌ای ویژه در این خصوص مقرر شد در ابتدای امر هماهنگی‌های لازم برای تجهیز مراکز اسکان بیماران خاص فرهنگی صورت پذیرد.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر فراهم آوردن تسهیلات و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان خاص فرهنگی و انجام امور درمانی آنها اعم از سرپایی، پاراکلینیکی و بستری افزود: طی نشست این اداره کل با مسئولان شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ مقرر شد در تمامی مراکز استانی یک بیمارستان مجهز به امکانات ویژه نسبت به انجام امور درمانی بیمه‌شدگان دارای دفترچه حاوی برچسب هولوگرام اقدام کند.

سیاری گفت: لیست بیمارستان‌های در نظر گرفته شده در اختیار نمایندگان مجری طرف قرارداد و اداره‌های آموزش و پرورش استان‌ها بوده و بیمه‌شدگان می‌توانند با ارائه دفترچه مربوطه، بدون پرداخت هرگونه وجه از امکانات و تجهیزات درمانی بیمارستان بهره‌مند شوند.