به گزارش پارس به نقل از  تسنیم، سرهنگ علیرضا رضوی خبیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک دستگاه تریلی دانگ فنگ با گله یک‌صد نفری شتر در محور سبزوار به شاهرود برخورد کرده و منجر به وقوع تصادفی خونین شد.

وی افزود: در اثر تصادف شدید این تریلی دانگ فنگ در محور سبزوار - شاهرود در محدوده استان سمنان با یک گله 100 نفری شتر، 20 نفر شتر تلف شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان در تشریح جزئیات و محل دقیق این سانحه بیان کرد: این سانحه برابر اعلام معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان، بین یک دستگاه تریلی دانگ فنگ و یک گله شتر در محور سبزوار - شاهرود در محدوده پاسگاه انتظامی طرود رخ داده بود به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

رضوی خبیر با بیان اینکه دو سرنشین این خودروی تریلی کشنده که اهل و ساکن بجنورد هستند آسیبی ندیده‌اند عنوان کرد: مالک این گله یک‌صد نفره شتر فردی 59 ساله و اهل شاهرود است که در این تصادف 20 شتر وی تلف شدند.

وی با اشاره به ارزش این تعداد شتر تصریح کرد: بر اساس برآوردهای کارشناسی، خسارت ناشی از تلف شدن این 20 نفر شتر، چیزی در حدود 600 میلیون ریال تخمین زده شده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان از شکایت مالک این گله شتر از راننده تریلی خبر داد و افزود: پرونده این شکایت تشکیل شده و هم‌اکنون در حال رسیدگی است.