به گزارش پارس به نقل از ادیان نیوز، یکی از نکات ویژه و جالب توجه مدعی یمانی این است که تنها راهی که می شود با او ارتباط برقرار کرد از طریق صفحه شخصی اش در صفحه اجتماعی ، صهیونیستی فیسبوک می باشد . و این یکی از مضحک‌ترین روشهای ارتباط با یک امام معصوم است .

به گفته انصار و پیروان این دجال ، صفحه شخصی اش در فیسبوک به صورت مستقیم زیر نظر وی اداره می شود و خود شخصاً مطالبی را در فضای مجازی منتشر می کند .

ضمناً او همه ی علما و مراجع را دعوت به مناظره کرده و هرکسی که بخواهد با او مناظره کند، باید به صفحه ی فیسبوک مراجعه کند و به صورت کتبی و نه شفاهی با او مناظره کند . چون وی به دستور خداوند با هیچ کس به صورت شفاهی مناظره نمیکند و فقط اجازه دارد تایپ کند.

البته هر انسان عاقلی با شنیدن این مطالب حد اقل این سوال ها برایش پیش می آید، که از کجا معلوم آن کسی که با آن مناظره می شود یا مردم ساده لوح و زود باور خمس و وجوهات شرعی خود را توسط حسابی در استرالیا به او اختصاص داده و پولهایشان را برای او واریز می کنند همان احمد الحسن (مدعی یمانی) است ؟

چگونه برایمان اطمینان حاصل شود که همچنین شخصی وجود خارجی دارد یا خیر ؟ حال که نه تصویری از او موجود میباشد و نه اثری … و در آخر چه ارتباطی بین این امام فیسبوکی و دیجیتالی با مالکان اصلی این صفحه های اجتماعی یعنی صهیونیستها ی جنایتکار وجود دارد ؟

و در آخر کسی که اینترنت ندارد یا اگر فیسبوک یه روزی بسته شد ، چگونه با امام احمد الحسن ارتباط برقرار کند؟